luni, 21 noiembrie 2011

» La scurt timp dupa falimentul service-ului auto, intorcandu-se acasa intr-o seara, E.V.Hill a gasit locuinta cufundata in intuneric. Deschizand usa, a descoperit ca Jane pregatea o cina la lumina lumanariilor.
   "Ce inseamna aiasta?", a intrebat el cu umorul lui binecunoscut.
    "Inseamna ca astazi o sa cinam la lumina lumanarilor," i-a raspuns Jane.
 Lui E.V.Hill i s-a parut o idee foarte buna si s-a dus la baie sa se spele pe maini. A vrut sa aprinda lumina dar degeaba. A intrat in dormitor pe pipaite si a rasucit un alt comutator. Acelasi rezultat. Tanarul pastor s-a intors in sufragerie, intreband-o pe Jane de ce nu era curent. Ea a inceput sa planga.
    "Tu lucrezi de dimineata pana seara si ne straduim amandoi, dar e greu." i-a spus Jane. "N-am avut bani sa platesc factura. N-am vrut sa iti spun si de aceea m-am gandit sa pregatesc o cina la lumina lumanarilor."
Cu emotie in glas, pastorul Hill rememora cuvintele sotiei sale: "Ar fi putut sa zica: "Asa ceva nu m-i s-a mai intamplat in viata mea. Am crescut in casa pastorului Caruthers si noua nu n-i s-a taiat curentul." M-ar fi putut descuraja, m-ar fi putut aduce la disperare, m-ar fi putut demoraliza. Cu toate acestea, mi-a spus: "O sa ne descurcam noi pana la urma. Hai sa cinam azi la lumina lumanarilor." «
                                                                  (citat Adio Amoruri)
                  Cauta pe cineva care sa aprinda o lumanare in loc sa se planga de intuneric!


"Fereasca-l Dumnezeu pe barbatul caruia ii trebuie o femeie perfecta, si sa-l fereasca mai ales daca o gaseste."
"Tine ochii deschisi pana la casatorie, si pe jumatate inchisi dupa aceea." (Benjamin Tillett)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu